טיפים ורעיונות לכיבוד ביום הולדת

כבר סגרתם מפעיל/ה? יש לכם מקום לחגוג בו? חילקתם הזמנות לכל החברים? עכשיו נשאר להתעסק בארגון הכיבוד ליום החגיגה.

הנה כמה נקודות שיעזרו לכם להתמקד כשתערכו את הקניות:

1. כיבוד לילדים – שולחן מתוקים מעוצב וממותג הפך לאחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות, אך ישנם לא מעט הורים שמסרבים להיכנע לעלויות הנלוות ולכמויות הסוכר האדירות שכל היופי והצבע מכילים בתוכם ומעדיפים להיצמד לרעיונות בריאים יותר וצבעוניים לא פחות כגון פלטת פירות טריים.

חשוב לזכור שבכל זאת מדובר בילדים והם כן מצפים לחטיפים ומתוקים ביום הולדת כך שמומלץ לבחור 5/6 סוגי חטיפים שאהובים על רוב הילדים, בד"כ במבה, ביסלי גריל/ברביקיו, צ'יפס, בייגלה, דובונים, וופלים, פופקורן (מומלץ לילדים מעל גיל 5).

רצוי לרכוש אריזות משפחתיות שמוזילות את העלות הכוללת.

-זכרו לקנות כלים בהם תוכלו להגיש את החטיפים / הפירות.

2. שתייה לילדים – ניתן להכין מראש כמה בקבוקים של פטל או מיץ ממותק ולמזוג חצאי כוסות שיהיו מסודרות על מגש (ילדים שותים לעיתים קרובות אבל בכמויות קטנות, לכן חצאי כוסות יתאימו בהחלט).

כשחוגגים בפארק בימי הקיץ החמים, כדאי להשתמש בקנקנים עם ברז והרבה קרח שישמרו על השתייה צוננת ומרעננת.

יש אפשרות לקנות ארגז טרופיות ולחלק לילדים בזמן הפסקת האוכל.

-זכרו שישנם ילדים ששותים רק מים (כן,כן…) אז רצוי לדאוג לכמה בקבוקים.

3. הפסקת אוכל – רוב הילדים יעדיפו לאכול פיצה על פני לחמנייה עם נקניקייה אך יש גם אפשרויות נוספות כגון רבעי/חצאי פיתות עם ממרחים אהובים (חומוס, גבינה ושוקולד), ניתן להכין כוסות או קעריות גבינה עם מקלות ירקות טריים (מלפפון, גזר וגמבה בשלל צבעים) עם מיני בורקסים ליד. לגדולים יותר צ'יפס וכדורי פלאפל יכולים לעשות את העבודה.

הכל כמובן תלוי בזמן ובסבלנות שלכם.

***חשוב ביותר לתאם עם המפעיל/ה באיזו שעה תתקיים ההפסקה וכמה זמן תימשך***

4. כיבוד להורים- יש שישקיעו בשלל פשטידות, פסטות, סלטים וקינוחי כוסות עבור המבוגרים הנוכחים באירוע ויש שממש לא מבינים מדוע עליהם לדאוג גם לקיבתם של המלווים…

אם אתם מהסוג השני חשוב שתזכרו שישנם הורים שמגיעים אחרי יום שלם של עבודה וריצות, איסוף הילד מהצהרון בשנייה האחרונה לפני שנסגר ועדיין מכבדים אתכם ומגיעים לאירוע… עמדת קפה ותה עם עוגה, עוגיות או רוגלעך יכולה להיות הצלה של ממש!

5. עוגת יום ההולדת – תחום העוגות המעוצבות לאירועים עלה מדרגה בשנים האחרונות וניתן למצוא עוגות מרהיבות מבצק סוכר עם דמויות מפוסלות, עוגות זילוף מעוצבות, עוגות קומתיים ואפילו יותר… אבל תודו שאין כמו עוגת שוקולד עם סוכריות, רכה ונימוחה בדיוק כמו של פעם! אם תרצו ניתן לשדרג אותה ע"י הדבקת דף בצק סוכר אכיל עם תמונה של דמות אהובה או של החוגג/ת בעצמם.

- לא לשכוח להביא נרות, זיקוקים וגפרורים/מצת

המון מזל טוב – מיטלי מסיבה לי

דילוג לתוכן